sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Pe vale...(2011)

chilia-camera de la Valea Plopului

pridvor la Valea Plopului

prima slujba in biserica pictata din Valea Plopului-Sf. Parascheva

de fapt  doar tavanul este pictat de mine si de de Sibi






Sibi, la vecernia dinaintea Sf. cuv. Parascheva

Casa de langa biserica parohiei din Valea Plopului

in lucru la sf. ier. Haralambie

...tot in lucru la sf. ier. Haralambie

..la slujba...

la slujba..

tovarasul si prietenul meu,pictorul Alexandru Sibiceanu

palaria de deasupra mea ,dupa o zi de lucru in biserica Sf. Haralambie

slujba...

slujba sf. Liturghii,14 09 2001

Parintele Tanase si par. Mihail

Biserica "scolii" din Valea Plopului sf. cuv. Parascheva

Par. Tanase si crendinciosii ...

prima zi in bis sf ier. Nicolaie , Valea Plopului
dupa 4 ore.... Sf . Nicolaie - Valea Plopului









dupa 8 ore...

a doua zi...



seara a doua



seara a treia




dimineata a patra

ucenicul si ajutorul: Mihai si Virgil

fiul meu, Mihaita

Mihai,ucenic-fiu , odhnindu-se



aproape de final,bolta altarului din biserica Sf ier. Nicolaie, Valea Plopului



eu

mana lui Mihai

schele si sfinti







eu si Virgil,ajutorul nostru

biserica de lemn din vecinatatea bis. Sf. Nicolaie - Valea Plopului


biserica de lemn din vecinatatea bis. Sf. Nicolaie - Valea Plopului








ultima noastra speranta...ultima poza de acolo



Un comentariu: